Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více Informací.

About our FLIGHT SCHOOL

"You gotta make a choice. Either you grow-up or you become a pilot. You cannot have both."

Instructors    I    Where we fly    I    Our planes

We fly for fun with a professional approach

Our instructors all have extensive aviation operation
and training experience from both military and civilian environments.

Check out English speaking part of the OKA FLIGHT Team

INSTRUCTORS

Ing. Tomáš Kvítek

Tomas "Quido" Kvitek

Chief flight instructor

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Robert Kamený

Robert "Bob" Kameny

Instructor

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

ČLÁNKY →
Ing. Milan Koutný

Milan "Mike" Koutný

Instructor

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 

PILOTS

Ing. Tomáš Kvítek

Tomas "Quido" Kvitek

Chief flight instructor

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Robert Kamený

Ing. Robert Kamený

Instructor

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

ČLÁNKY →
Ing. Milan Koutný

Ing. Milan Koutný

Instructor

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 
Ing. Milan Koutný

Ing. Milan Koutný

Instructor

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 

OUR PEOPLE

 COMPANY

OKA FLIGHT SERVICES Ltd.

Ing. Leoš Liška

Leos "Fox" Liska

Director

Létá od roku 1982, původně vojenský pilot, instruktor, zalétávací a display pilot na letadlech L – 29 Delfín, L – 39 Albatros, Suchoj Su 25 K a UBK.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a letadel všeobecného letectví s kvalifikací CPL, IR, IRI SEP, FI MEP.

ČLÁNKY →
Tereza Liskova

Tereza Liskova

Marketing

Beata Bulawa

Beata Bulawa

CFO

INSTRUCTORS

Our English speaking instructors

Ing. Tomáš Kvítek

Tomas "Quido" Kvitek

Chief flight instructor

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Robert Kamený

Ing. Robert Kamený

Instructor

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

ČLÁNKY →
Ing. Milan Koutný

Ing. Milan Koutný

Instructor

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 

PILOTS

English speaking pilots in our Team

Ing. Tomáš Kvítek

Tomas "Quido" Kvitek

Chief flight instructor

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Robert Kamený

Ing. Robert Kamený

Instructor

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

ČLÁNKY →
Ing. Milan Koutný

Ing. Milan Koutný

Instructor

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 

INSTRUKTOŘI

Členové našeho týmu jsou především bývalí profesionální piloti,
většinou vojenští letci s bohatými leteckými zkušenostmi.

Ing. Leoš Liška

Ing. Leoš Liška

Celkový nálet 3200 hodin

Létá od roku 1982, původně vojenský pilot, instruktor, zalétávací a display pilot na letadlech L – 29 Delfín, L – 39 Albatros, Suchoj Su 25 K a UBK.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a letadel všeobecného letectví s kvalifikací CPL, IR, IRI SEP, FI MEP.

ČLÁNKY →
Ing. Jan Vachek

Ing. Jan Vachek

Celkový nálet 1850 hodin

Vojenský pilot v záloze. Létané typy  L-29, L-39, Mig-21, Su-22, test Harrieru a Gripenu.

V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Tomáš Kvítek

Ing. Tomáš Kvítek

Celkový nálet 3440 hodin

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Karel Mlčoch

Ing. Karel Mlčoch

Celkový nálet 1569 hodin

Létá od roku 1982, původně vojenský pilot - letovod letky, zalétávací pilot a učitel létání. Létal na typech L – 29 Delfín, L – 39 Albatros, Mig-21UM, Mig-21F, MiG-21MF, Suchoj Su-22M4, Su-UM3k a L-410 UVP.

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

Ing. Robert Kamený

Ing. Robert Kamený

Celkový nálet 1200 hodin

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V Současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

ČLÁNKY →
Ing. Milan Koutný

Ing. Milan Koutný

Celkový nálet 3100 hodin

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti pilot instruktor ultralehkých letadel.

ČLÁNKY 
Jiří Pešava

Jiří Pešava

Celkový nálet 2300 hodin

Létané typy: L 29, Mig21 (instruktor, zalétávací pilot), v aeroklubu Z 126, Z 226, Z 42, Z 142, Z 43, C 152, C 172, L 60, L 13 Vivat., CPL s kvalifikací PAR, TOW. Na ULL instruktor.

Milan Formánek

Milan Formánek

Celkový nálet 1500 hodin

Létá od roku 1969, působil v civilním a armádním letectví na kluzácích a na letounech Z-37, L-29, L-410, Z–142, L-200, IL-14, MIG-21, SU-22 a na vrtulnících  Mi-24, Mi-17, W-3A Sokol.

V současnosti létá jako instruktor UL letadel a  pilot UL virníků s celkovým náletem: 1.500 hodin / 2.800 letů / 350 hodin jako instruktor.

ČLÁNKY →
Ing. Jan Kánský

Ing. Jan Kánský

Celkový nálet 110 hodin

Létá od roku 2014.

V současnosti pilot ULL, učitel teoretické přípravy pilotů ULL, handling na letišti v Hradci Králové, výcvik dispečera AFIS.

Michal Vejběra

Michal Vejběra

Celkový nálet 350 hodin

Létá od roku 2011. Pilot s licencí PPL na typech Cessna 152 a 172.

V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Alois Morkus

Ing. Alois Morkus

Celkový nálet 2800 hodin

Leteckou kariéru začal  jako vojenský pilot po absolvování Vysoké Vojenské letecké školy v roce 1980.

Létal L-29 Delfin, L-39 Albatros, Mig-21UM, F, MF., Su-22M4, L-59.U armády působil jako instruktor,inspektor a zalétávací pilot. Po ukončení aktivní vojenské služby létá na GA Z-43, 42, Z-143, Z-242, Cesna-152/172 a L200 Morava.

Držitel licence CPL, FI, SEP ,MEP, CRI. V letecké škole ATO funkce CFI.

Ing. Jan Dúbravčík

Ing. Jan Dúbravčík

Celkový nálet 1700 hodin

Létá od roku 1977. Původně vojenský pilot, instruktor na typech L-29, L-39, Su-22, Su-25.

V současnosti pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL a pilot instruktor ULL.

Martin Švarc

Martin Švarc

Celkový nálet 1200 hodin

Létá od roku 2005, kdy zahájil plachtařský výcvik v Hanáckém aeroklubu Olomouc. Od roku 2009 tam působí jako instruktor.

Celkový nálet cca 1200 hodin a 3000 startů.

WHERE WE FLY

HRADEC KRALOVE

HRADEC KRALOVE

Bristell ELSA, DV-1 Skylark

PREROV

PREROV

Bristell ELSA, Bristell ELSA

BESKYDY

BESKYDY

EV-97 Eurostar SLW

SKUTEC

SKUTEC

Zephyr

NAŠE LETADLA

Bristell ELSA

DV-1 Skylark

EV-97 Eurostar SLW

Zephyr

ZÁJEMCŮM O LÉTÁNÍ NABÍZÍME

Seznamovací lety

ZJISTIT VÍCE →

Základní pilotní výcvik ULL

ZJISTIT VÍCE →

Pokračovací pilotní výcvik ULL

ZJISTIT VÍCE →

Licence soukromého pilota PPL

ZJISTIT VÍCE →